30 Nisan 2015 Perşembe

NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR

(Misket limon - Mandalina özlü)

Temizleme Jeli ve Peeling Jel



          Selammm kızlar ... ilk yazımda temiz bir ciltten bahsetmek iyi bir fikir kanımca ..Fotoğrafta dolu gözükseler de onlar artık bitti :) Bende denediğim bir ürünü yorumlamak istedim.
   
        Benim cildim karma, T bölgem yağlı, yanaklarım o sinir olduğumuz pul dökülmeler diye nitelendirdiğimiz kuruya dönük.Karma ciltlerin en büyük sorunu budur zaten.Yağlı görünümden usanırsın birde üstüne o pulcuklar çıkar (özellikle fondöteni sürdükten sonra ıyyy ) .Neyse konuyu saptırmayalım :) 
      Temizleme jeli ; günde iki kere sabah akşam düzenli kullanımda etkili olucağını düşünüyorum (şahsen bende oldu ) . Islak cilde az miktar alıp köpürtüp,bol su ile yıkıyoruz ve yumuşacık , tertemiz bir cilt .Ciddi anlamda nefes aldığını hissediyorsunuz. ALIR MIYIM ?
            --Başka ürünleri denedikten sonra , ALIRIM ;) 

      Peeling jel ; içeriğinde bulunan peeling tanecikleri cildi çizmiyor bu yönden başarılı. Yani mevsim geçişlerinde kuruyan yanaklarıma pek iyi gelmesede T bölgesi için olabilir..Kuru ciltlere uygun olduğunu sanmıyorum açıkçası ( ona göre ) . Ama yazları ideal ( sıcaklar gelebilirse tabi ) :) 
       ALIR MIYIM ?
    --BELKİ :) ..
   
  FİYAT; gözünüz korkmasın 10 küsür falan .. Ama o müthiş indirimlerde ben 3,75 civarında almıştım :) 
            Tertemiz , sivilcesiz ciltler dileğimle ESEN KALIN ŞEKERLER .... :)  


2 yorum:

  1. ikisini de kullandım indirimlerde denk gelirse alabileceğim ürünler yazın çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. sağoll ablam :) kesinlikle indirimlerde özellikle jel alınır

    YanıtlaSil